Followers

Sunday 13 January 2013

RASA BERSALAH

rasa bersalah sangat dengan kwn clas...mana tak nya aku dah janji ngan dorg nk stdy kat libry n nak cari bahan untuk PBS pada hari sabtu(12 januari)..tapi aku terpaksa cancel last minit sbb aku perlu bantu sifu aku berprogram di SMRA ULU JEMPOL..aku dpt taw last minit bila izz msj tnya pegi prog x? aku ckp x pgi cz da jnji ngan kwn2 untuk stdy kt libry..p izz ckp sifu perlu sorang fasi pompuan untuk prog tu..hmmm..pe lg.. dilema aku dibuatnya..nk pegi libry atau bantu sifu..hmmm..akhirnya aku buat keputusan yg agak berat bantu sifu berprogram..sbb aku rasakan aku perlu ada di tmpt prog..sbb klu peserta pompuan ada mslh yg dorang segan nk cter kt org lelaki cm ne???so mmg patut ada sorg fasi pompuan..dengan berat hati aku msj naim, bgtaw yang aku xdpt g libry..mmg ak rasa bersalah sgt2 sbb ak yg ajak dorang g stdy at libry TP aku plak yg xdpt pegi...akq minx maaf sgt100x kt korang
...akq minx maaf bangat sama kalian...hope kte dpt stdy kt libry ya nanti... :(

1 comment:

  1. jangan sedih ..la tahazan~nantikite keluar same yee :)))

    ReplyDelete